Jesteś tutaj
Strona główna > Biznes > Zmiana algorytmu wyszukiwarek internetowych

Zmiana algorytmu wyszukiwarek internetowych

Liczne modyfikacje w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej zmusiły użytkowników do modyfikacji strategii reklamy w internecie. Kiedyś wystarczyło dodać stronę do kilkudziesięciu katalogów stron by osiągnąć najwyższe pozycje. Obecnie kilkadziesiąt wpisów nie daje kompletnie nic. Mało tego, i setki wpisów w katalogach stron nie powodują wzrostów. Na całe szczęście najnowsze zmiany algorytmów wyszukiwarek powodują, że trzeba ponownie zwrócić uwagę nie jedynie na samo zdobywanie linków, ale też optymalizację witryny. Wygląda to trochę na powrót do korzeni, choć samo zdobywanie linków wymaga wielokrotnie większych zasobów. Na uwagę wciąż zasługuje przechwytywanie domen, czyli coś, co nigdy nie straciło na atrakcyjności.

Wiele osób zastanawia się więc w jaki sposób w chwili obecnej promować swój biznes pod istotnymi dla siebie frazami. Nie będę tu opisać krok po kroku jakie czynności należy wykonać, ale w kilku słowach na wybranym przykładzie podam kilka wskazówek. Załóżmy, że zależy komuś na haśle prawo jazdy Łódź. Wówczas warto zainwestować w przejmowanie domen związanych z tą tematyką. Na sam początek przydadzą się nawet stare domeny, które nie są związane tematycznie z prawem jazdy albo Łodzią. Wystarczy postawić na nich kilka serwisów o tej tematyce. Linkując wspomnianą stronę należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Nie należy jej reklamować jedynie na hasło prawo jazdy Łódź, lecz też na frazy pochodne, czyli na przykład tanie prawo jazdy Łódź. Można również zastosować zdobywanie linków na samo prawo jazdy oraz słowo Łódź. Tak czy inaczej jedną z ważniejszych spraw jest także rozłożenie czasowe całego linkowania. Dalszy ciąg publikacji niebawem.

Top